ONZE ROMMELMARKT DELEN

Aan mijn favoriete rommelmarkten toevoegen

Ik exposeer

Ik zal aanwezig zijn

Deelnemende exposanten (0)

Er is nog geen deelnemer bevestigd

Aarthurfeesten Hooglede

Rommelmarkten

De rommelmarkt vindt plaats op

07-08-2022

Onze rommelmarkt in een paar woorden

Toprommelmarkt in het hartje van West-Vlaanderen met ruim 1.000 standen en 30-35.000 bezoekers. Inschrijven kan tot uiterlijk 1 juni tenzij eerder volzet. Na deze datum enkel nog inschrijvingen na goedkeuring via de rommelfoon ( 0494-386865 ). Geen eet- of drankstanden toegelaten zonder goedkeuring door de inrichters. Prijs : 6 euro per 5 meter, wagen gratis bij de stand. Reknr : be67 7380 2415 9587. Gelieve op uw mededeling het type en aantal wagen(s) ( en/of aanhangwagen) en een telefoonnummer te vermelden-geen adres ! Iedereen krijgt zijn deelnamekaart(en) en een plan thuisgestuurd met bpost in de loop van de maanden juni en juli.
Drie grote parkings ( méér dan 2000 wagens) dichtbij de markt . Parking 2 paalt aan de rommelmarkt zelf. Meerdere toiletten (8) op de omloop. Terras, animatie , BBQ, frituur en middagmaal voor een prikje aan de feesttent (grasveld einde Kerelstraat) of via ingang Grote Noordstraat.
Flyer en plan op www.aarthurfeesten.be ( ook een filmpje ) – Wanneer je onze fb-pagina van de Aarthurfeesten leuk vind blijf je op de hoogte van al onze activiteiten en krijg je tijdig nuttige informatie over de rommelmarkt.

Praktische informatie

Website www.aarthurfeesten.be
Openingsuren 06:00 18:00
Deze rommelmarkt is in open lucht
Aantal plaatsen : 1000
Prijs voor de stand 6 €
Ingangsprijs 0 €
Beperkingen

Categorie

Postkaarten category.Cinéma, TV & Video Spelletjes, Speelgoed & Beeldjes Boeken, Tijdschriften, Stripverhalen Creatieve hobby Munten & Bankbiljetten Muziek & Instrumenten Fotografie en Filmapparatuur Sport Postzegels Vinylplaten Vintage

Adres

Rodenbachwijk
8830 Hooglede (Flandre-Occidentale)
Hooglede

Map

Wie organiseert dit evenement ?

Guido Gerinckx
Lid sinds
04-04-2022

Reserveer je stand

Neem contact op met de organisator